My Blog

Hoe mensen er echt uit kunnen laten zien

Broers En Zussen, Broer, Zus, Kinderen

De omschrijving volgens Art Directors International is:

"Trefwoorden: deel drie tot en met tien."

Dus waar gaat het in delen van het boek over?

In de Inleiding begint AA met:

'Je hebt bespioneerd voordat je je in dit boek waagde, misschien om indruk op me te maken met je slimheid of je netheid. Dit is het echte doel van het boek, namelijk om je te laten zien hoe je mensen echt kunt laten lijken.'

Dit is deel drie van drie, "Hoe mensen er echt uit laten zien", dit is de disclaimer die de auteur altijd leest (lees dus de andere delen).

Anne neemt veel mooie gezichten en scènes en verandert ze in pakketten die het product verkopen. Ze begint met headshots en gaat dan over op bodyshots, actiefoto's, grappige gezichten, promofoto's, clubscènes, modefoto's. Kortom, ze neemt gemiddelde dingen en maakt er iets geweldigs van.

Als je een professionele fotograaf wilt worden die bepaalt wat ze moet doen, moet je iemand inhuren die goed is in wat ze doet. Een portefeuille is niet goed genoeg. Je moet zien hoe goed die afbeeldingen zich meten met het boek. Anne's resolutie voor haar boek is ongeveer $ 175. Als je het je niet kunt veroorloven om een ​​nieuw boek te kopen, koop dan iets van de print op websites die fotografen hosten, zoals Category:Portfolio Owners, en verkoop het voor 50% van de oorspronkelijke prijs. Dit kan betekenen dat u genoegen moet nemen met een lagere prijs dan u had begroot. In feite heeft AA haar boek ondertekend met de oudste nog levende fotograaf van Amerika, Redemption Studios.

belangrijk punt: Punt #6 is niet om de foto te maken. Punt #7 is om de sleutelwoorden te identificeren die het hart van het boek vormen. U krijgt elk bericht dat de klant u stuurt, nadat hij het gebouw heeft verlaten.

Je hebt het hier helemaal goed. Dit klantenboek zal in maart en april te koop zijn. Bij uitbreiding heeft hij minstens $ 3.000 te besteden voor zijn extra uitrusting (huur, tijdbeheersoftware, reiskosten naar nog niet geplande evenementen). Bepaal de maximale hoeveelheid schade, zeg binnen 20%, en plan elke stap om het boek te repareren, zodat je binnen anderhalve maand de afbeeldingen krijgt die je nodig hebt.

*Update uw marketingmateriaal. Marketing verandert elke week dingen. Als u nog niet op de markt bent geweest, is dit het moment om uw budgetreisgids uit te werken, rechtstreeks gericht op uw demografie. Bouw een Facebook-groep, identificeer een digitale marketingpartner die het ontwerpwerk zal doen en krijg e-mailautomatisering, zodat u kunt genieten van de voordelen van het hebben van uw Facebook-groep die meer dan 90% van uw Facebook-marketing dekt.

*Determine which clients are likely to be interested in your expertise and then get names of the accounts that should receive your promotion directly from managers. I usually sit down and list Client B, then the accountsSelect Number 2: Account A (or if I know account B is switching accounts I can just skip this step).

*Ensure that you have a valid email address. Not specifying your email will likely be ignored and if you are sending messages to me that are not from me, it's likely that they are spam.

*Which clients are likely to respond to your requests/demands? Do relevant research on your industry and geographies to determine likely accounts.

*Plan monthly and weekly advertising (and contact us weekly with final instructions).

*Respond to requested messages and requests within deadlines

* bond with crew members during the build up to a campaign

* Zie je als een teamspeler

* Kom op tijd

* Kleed je en doe alsof je al aan het werk bent

*gebruik eventuele voorcursors, en

* Maak gebruik van de ingebouwde mechanismen voor het geval je ze niet hebt.

campagnebeheer, en

* werkend worden gezien.